Informacja Dobry Start (300+)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
3 lipca 2020

Szanowni Klienci,

W związku z zapytaniami dotyczącymi faktu, czy państwa wniosek o 300plus wpłynął do MCŚ w Opolu informujemy, że dowodem na to, że wniosek został złożony i trafił do Miejskiego Centrum Świadczeń, jest urzędowe poświadczenie przedłożenia będące urzędowym poświadczeniem odbioru (UPO/UPP), który powinni państwo otrzymać na adres mailowy.

Z powodu dużej liczby wniosków UPO może czasem przyjść dopiero po kilku dniach. Centrum nie wysyła do klientów specjalnych informacji, że wniosek „doszedł”. Jeżeli po kilku dniach UPO do Państwa nie dotrze, można dowiedzieć się czy wniosek został zarejestrowany wysyłając do nas zapytanie przez platformę ePUAP lub portal Emp@tia (konieczne jest posiadanie Profilu Zaufanego lub Podpisu kwalifikowanego). Informację o zarejestrowaniu wniosku można uzyskać również osobiście w naszej siedzibie na ul. Ozimskiej 19, 7 piętro, w Wydziale Obsługi Klienta. Nie udzielamy takich informacji drogą mailową ani telefonicznie ze względu na ochronę danych osobowych.